Klachtenregeling


Dagelijks wordt er hard gewerkt om alle bestellingen snel en secuur te verwerken, en hierbij een maximale service te verlenen.

Uiteraard hopen wij dat uw ervaring hierin bij ons positief is, en dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.

Omdat wij altijd een optimale service willen verlenen, vinden wij het erg belangrijk om te horen als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Doe dit graag zo snel mogelijk, wettelijk is een klacht gegrond als deze binnen twee maanden na ontdekking kenbaar gemaakt wordt. Dit geldt ook in het geval dat het geleverde product niet aan de eigenschappen voldoet welke u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

Klacht melden

Het is in uw belang om klachten altijd per email kenbaar te maken. U kunt uw klacht richten aan de afdeling Klantenservice via het contactformulier of door een email te sturen naar info@tonerzone.nl.

Elke klacht zal serieus en vertrouwelijk behandeld worden. Na indienen van een klacht zal deze uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.