Altijd maximaal voordeel en geen verzendkosten!
0
Winkelwagen
€ 0,00

100 dagen retourrecht

Volgens de Wet Kopen op Afstand heeft u na het doen van aankopen via internet het recht op een bedenkperiode van 14 werkdagen na aflevering van het product. Dit wordt ook wel de zichttermijn of afkoelingsperiode genoemd.

Bij Tonerzone.nl hebben we de zichttermijn standaard verlengd naar maar liefst 100 dagen, dit betekent dat u het aangekochte product ongebruikt in volledige nieuwstaat en in de originele verpakking zonder opgave van reden binnen deze 100 dagen mag retourneren.

Garantie

Indien u een defect product heeft binnen de garantieperiode dan zal deze door Tonerzone.nl altijd kosteloos in behandeling genomen worden. De garantietermijn is in alle gevallen minimaal 3 jaar.

Retourneren & Verzendkosten

Het retourneren van producten kan via een DHL Parelshop of via PostNL, hier heeft u een vrije keuze in. Voor de kosten van het retourzenden hanteren wij de volgende voorwaarden:
  1. Indien u een product verkeerd heeft besteld: de kosten voor het retourneren zijn voor de verzender.
  2. Indien u van de koop af wil zien: de kosten voor het retourneren zijn voor de verzender.
  3. Indien door ons een verkeerd product is toegestuurd: de kosten voor het retourneren zijn voor onze kosten, u ontvangt per email een retourlabel.
  4. Indien een product niet goed functioneert (garantie): de kosten voor het retourneren zijn voor onze kosten, u ontvangt per email een retourlabel.
  5. Als door ons een nieuw product naar u toegestuurd moet wordt dan worden hiervoor geen verzendkosten in rekening gebracht.

Let op!
Zorg ervoor dat het te retourneren product netjes en stevig verpakt is. Beschadiging of vermissing als gevolg van een ondeugdelijke verpakking zijn volledig voor rekening van de verzender.



"Herroepingsrecht volgens de wet"

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@tonerzone.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



 

Tonerzone.nl

Bezoekadres:
Rietveldstraat 8
8013RW Zwolle

Telefoon: +31 (0)84 871 09 77

Kvk: 53698363
Btw-Nummer: NL105438571B01

Beoordeling

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden
* = prijzen zijn  inclusief  BTW   

Powered by CCV Shop software webshop